Как да повлияем на честото разболяване

На всички ни се е случвало да си мислим, че сме се абонирали за разболяване през един месец. И като допълнение сме се чувствали в безизходица, защото не знаем как да прекратим абонамента и ни се струва, че това е свързано със страшно много неустойки.

Не натискайте паник бутона! Понякога лека промяна в ежедневните навици и начина ни на живот може да окаже въздействие върху честотата на боледуване през годината.

Затова нека разгледаме три важни навика, водещи до по-висока уязвимост на организма към външните влияния.

Колкото повече, толкова повече бели кръвни телца

Като че ли на повечето от нас ни е вкоренена представата, че когато стане студено, е време да изпаднем в хибернация. Вътрешно може би наистина ставаме по-лениви, но това е поради липсата на движение. Със сигурност сезонът е уютен и предполага повече престой у дома с топла чаша в ръка, но доброто състояние на имунната ни система изисква повече физическа активност. Истината е, че ако откриете любимата си тренировка – спорт във фитнес залата, йога, колоездене или просто по 30 мин. дневно разходка със семейството, ще приповдигнете тонуса си по естествен начин.

Движението стимулира производството на бели кръвни телца, чиято функция е да защитават организма от влиянията на външната среда. Разбира се, ниският брой на бели кръвни клетки може да се дължи на много причини. Стресът, нездравословното хранене и начин на живот забавят реакцията на имунната система. Каквато и да е причината за понижен имунитет, най-доброто, което можем да направим, е да го подпомогнем допълнително с естествени съставки:

  • Екстрактът от корен на африкански пеларгониум влияе благоприятно на дихателната система и естествения имунологичен отговор на организма;
  • Липата от своя страна поддържа оптималната телесна температура на тялото.

Можете да откриете тази синергична комбинация в сиропите и топли напитки Pelavo Gripactive Комплекс – в помощ на имунната система, функциите на горните дихателни пътища, включително бронхите и синусите.

Дребните навици също са от голямо значение

Намалете рафинираната захар в хранителния си режим. Тя забавя действието на белите кръвни клетки и при една бактериална атака имунният отговор би бил много по-бавен след регулярен прием на захар. Препоръчваме да използвате естествени подсладители като стевия, както и да приготвяте десертите за малчуганите вкъщи – с био какао, канела и плодове.

Избягвайте полиненаситените мазнини като масло от царевица, рапица и слънчогледово олио. Те възпрепятстват здравата имунна система. Препоръката ни е да наблегнете на зехтина и кокосовото масло.

Добрата тренировка върви ръка за ръка с доброто възстановяване. Прекалената активност повишава нивото на хормона кортизол, който е известно, че влияе негативно на имунитета.

Не пропускайте в менюто ви да присъства протеин. Храните с протеини съдържат цинк – минерал, който подпомага борбата на белите кръвни клетки. Дори малко недостиг на цинк може да увеличи податливостта ни към инфекции.

Приемете натуралната помощ от природата. Сиропите и топли напитки Pelavo Gripactive Синус са със синергична комбинация от корен на африкански пеларгониум, индийска ехинацея, витамин C и още натурални съставки в помощ на функциите на дихателната система, синусите и имунитета.

Дехидратацията ни навестява и през зимата

Задържането на водата в тъканите и органите в тялото зависи от оптималната хидратация. Тя спомага за поддържане на влажността в устната кухина, носа и гърлото, а това е от съществена важност за устойчивостта срещу външните влияния.

Въпреки че тялото е съставено от приблизително 60% вода, през студения сезон ние губим част от нея, само докато дишаме сухия въздух. Знаете как дъхът ни се превръща в пара, когато издишаме, а навън е студено, нали? И точно тогава изсушаваме гърлото често без да осъзнаваме, водейки до риск от инфекции.

Как да подпомогнем организма?

Винаги си носете вода и се старайте да изпълнявате правилото „8 чаши на ден държат дехидратацията далеч от мен“. За да запазим тази вода в клетките, са ни необходими отговорни за това минерали – набавете ги в комбинация с още чиста вода от плодове и зеленчуци като марули, портокали, ябълки.

Още един естествен помощник ще откриете в лицето на Pelavo Gripactive Бронхи и гърло сиропи и топли напитки. Те са с подбрани натурални съставки – африкански пеларгониум, исландски лишей, витамин С, които укрепват функциите на горните дихателни пътища, успокояват бронхите, гърлото и ларинкса.

Pelavo Gripactive. Ефикасно от природата!

Последни НОВИНИ

Важни съвети за имунната система

Mакар обикновено да е подкрепена с прекалено сухи факти, темата за имунната система е изключително важна

Каква е разликата между настинка и грип и как да се предпазим

„Всяка мама знае най-добре какво трябва да се направи щом някой в семейството фронта предаде.“ Разбира

Натурални съставки против разболяване

Част ll Не е лесно да си мама, която желае да осигури най-щадящата и нежна грижа